Nu că v-ar folosi vreodata informația asta, însă îmi dau seama de ce după 6 apeluri la serviciul clienți Vodafone nu m-a putut ajuta nimeni 🙂
Deci… să presupunem că v-ați mutat cartela prepay* de la Vodafone pe abonament, păstrând numărul și cartela SIM. Numărul centrului de mesaje este diferit pentru prepay, respectiv pentru abonamente, iar urmarea acestui fapt, în primă fază, este că nu mai poți trimite SMS-uri.
Buuun, deci ce faci? Suni la *222 și le spui chestia asta, de unde primești răspuns că trebuie să-ți faci singur setarea in telefon. Ușor de zis, greu de făcut pe Android 4, unde nu există interfață pentru așa ceva. Există, însă, un meniu inaccesibil direct, pentru care trebuie să formezi *#*#4636#*#* (adică *#*#info#*#*), apoi la Phone information există setarea SMSC. Descoperire aproape orgasmică, după ce ai brăzdat netul în lung și-n lat căutând cum schimbi respectiva setare.
Dezamăgirea este că, aparent, acea setare nu funcționează. Mai mult, îți șterge și numărul vechi de pe SIM și (cel puțin în cazul meu) nici nu mai permite modificarea lui pe un alt terminal. Am încercat de pe un Android 2.2 și de pe un Nokia 2730 și nu se întâmpla nimic în momentul când încercam să salvez numărul.
După alte câteva telefoane la Vodafone și alte câteva căutări excesiv de nișate pe Google, am găsit postul acesta scris de cel mai inteligent om din univers, care explică exact ce trebuie făcut. Mai exact, trebuie să vă duceți aici și să introduceți în formularul din partea de jos a paginii numărul centrului de mesaje (+40722004000 pentru Vodafone România – abonamente), precum și un număr la întâmplare către care să trimiteți mesajul și în rest am impresia că nici nu contează. Click pe convert.
Apoi, în partea dreaptă, pe rândul 2, până la succesiunea de cifre ”11”, șirul acela reprezintă numărul encoded care poate fi folosit pe Android 4 pentru a defini SMSC. În cazul nostru, numărul este 07910427024000F0. Odată introdus acest număr în dreptul etichetei SMSC, apăsați pe Update in meniul ascuns al telefonului și totul merge cum trebuie.
Later edit: se pare că se poate întâmpla ca schimbarea să intre în vigoare după un restart sau după ceva timp. Mulțumesc Dragoș pentru precizare.
Acum sincer… doar un nebun s-ar aștepta să primească suport pentru așa ceva prin telefon de la operatorul de rețea 🙂 I.e. cum se schimbă un număr care nu trebuie schimbat decât în 0.001% din cazuri, pe un telefon care folosește software nesuportat (încă) oficial. De aceea spuneam că nu mă miră faptul că a trebuit să sun de 5-6 ori la ei și tot n-am aflat nimic. Păcat că un nene mi-a închis telefonul după ce m-a pus pe hold, altfel n-aveam nimic să le reproșez.
Contrabalansând, însă, un alt operator care m-a ajutat cu setările pentru internet mobil m-a sunat după o zi să-mi spună că a făcut o greșeală, că își cere scuze și că mă roagă frumos să fac o mică modificare pe telefon. Drăguț și proactiv, zic…
_____
*De ce aveam cartela prepay și nu abonament? Pentru că mă costau 6 EUR pe luna următoarele: 600 min în rețea, 600 SMS-uri în rețea, 50 min naționale și 500 MB internet. Sunt curios dacă exista vreun abonament cu aceleași opțiuni măcar apropiat ca preț.
71. Always forgive your enemies; nothing annoys them so much.
19. “Do not let making a living prevent you from making a life.” -John Wooden
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else. -Margaret Mead
خرید cp کالاف دیوتی موبایل
سی پی کالاف دیوتی موبایل
خرید سی پی ارزان
راه اندازی یک فن آوری نرم افزاری و یا سخت افزاری جدید در سیستم های کامپیوتری یک سازمان یا شرکت می تواند کار بسیار سختی باشد ، و سپردن این کار به یک فرد غیر متخصص می تواند عواقب زیانباری را به دنبال داشته باشد .
گروه دیگری به زنجیره تأمین دید وسیعتری داده و آن را شامل تمام سرچشمه های تأمین برای سازمان میدانند.
شرکت سازه ابتکار ارشد در سال ۱۳۹۱ با ساخت ماشین آلات صنعتی تولید زغال فشرده وکوره های صنعتی پا به عرصه صنعت ایران گذاشت
شب خاطره انگیز با تشریفات مجالس عروسی حاتمی